Leveringsbetinglser

Ved oppdrag hvor forhåndspris er avtalt, er evt. vent, less/loss ikke inkludert i avtalt pris. Ved reklamsjon står Oslo Transport kun ansvarlig for forsendelsen verdi. Skal mottaker belastes for frakten, må dette oppgis ved bestilling. Omfaktureringsgebyr er kr 60,-. Oppdrag bestilt etter kl 14:30 for utkjøring samme dag, belastes som express.

Åpningstider

Kontortid er fra kl 07:00 – 17:00.

Faktura / Betalingsbetingelser

Oslo Transport AS fakturerer den 15. og den siste dag i mnd.
Fakturaomkostninger 50,- ved samlefaktura.
Ved for sen betaling beregnes 10 % rente p.a

24-timers vakttelefon - Oppdrag bestilt på vakttelfon

Utenom kontortid blir alle henvendelser besvart på vakttelefon.
Oppdraget bestilles vanlig på tlf. 40 30 44 44

Alle oppdrag som blir bestilt på vakttelefon blir belastet med ekspresspris. Oppdrag bestilt etter 17:00 – 20:00 + 50 % tillegg, etter 20:00 + 100% tillegg.

Avtale

Oslo Transport AS har normalt en driftsavtale med sine kunder. For de som ikke har dette, er det standard betingelser som blir fulgt. Avtalen baseres på et gitt volum, og gjelder kun når avsender betaler frakt.

Ta kontakt med Oslo Transport AS for avtale: post@oslo-transport.no

Andre tjenester

Leie av varebil med sjåfør400,- pr. time
Ved bruk av mobiltelefon i forbindelse med oppdrag10,- pr. min
Less/loss ved vareturer med mer enn en vending72,- pr. påbegynte 10 min.
Venting, når sendinger ikke er klare72,- pr. påbegynte 10 min.
Venting utover 10 minutter80,- pr. 10. min
Feil adresse / oppmøte blir belastet med nytt oppdragBelastes med nytt oppdrag
Oppdrag bestilt til spesielle tiderBelastes som ekspress